Το Performance Marketing στην Ελλάδα, έχει κάνει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια.
Πως μπορείτε όμως να κάνετε μια αποτελεσματική διαφήμιση μέσω του Performance Marketing;
Το πιο βασικό είναι να ξέρετε να το κάνετε. Αν δεν γνωρίζετε, καλύτερα να εμπιστευτείτε έναν expert του χώρου. Μόνο έτσι, θα μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε την εμπειρία του και να σας καθοδηγήσει σε σωστά βήματα στην ψηφιακή σας στρατηγική.
Ένας expert στο performance marketing, θα μπορέσει να σας δώσει κατευθύνσεις για το σωστό channel mix. Θα σας προτείνει δηλαδή τα κανάλια που μπορεί να είναι πιο αποδοτικά βάσει της εμπειρίας του και της γνώσης του κλάδου που δραστηριοποιήστε.
Πως θα επιλέξετε το σωστό συνεργάτη για Performance Marketing;
Η Google παρέχει ήδη συγκεκριμένες πιστοποιήσεις. Μάλιστα, έχει χωρίσει τους πιστοποιημένους συνεργάτες της: σε Google Partners αλλά και Google PREMIER Partners. Και οι δυο βέβαια έχουν ως στόχο να μεγιστοποιηθεί το όφελος από τις υπηρεσίες που προσφέρονται στον πελάτη.
Πρόσφατα ξεκίνησε επιτέλους και ένας άλλος θεσμός στην Ελλάδα. Στις 20 Ιουνίου έγινε η τελετή απονόμης των Peak Awards Greece 2017! Τα Peak Performance Marketing Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά από την εταιρία Boussias Communications και είχε τεράστια απήχηση σε agencies και brands. Εδώ βραβεύτηκαν τα agencies που κατάφεραν να ξεχωρίσουν με τις τεχνικές τους στην ψηφιακή προβολή των πελατών τους μέσα από το Performance Marketing. Μαζί με την εταιρία που εργάζομαι, την Digital Ecosystems, είχα την τιμή να βιώσω τις παρακάτω διακρίσεις:
GOLD Award
- Best Digital Multi-Channel Campaign
- Best Display Campaign
- Best Paid Search Campaign
- Best Performance in Finance Services
SILVER Award
- Best Use of Data
BRONZE Award
- Best International Campaign
- Best Sales Campaign
- Best Audience Targeting Campaign
Επομένως, επειδή υπάρχουν αρκετές εταιρίες αλλά και ελεύθεροι επαγγελματίες που ασχολούνται με το Performance Marketing, κάντε τη σωστή επιλογή. Επιλέξτε το συνεργάτη εκείνο που θα κατανοήσει τις ανάγκες σας, θα τις αφομιώσει και θα δώσει λύση και κέρδη σε εσάς.
Την εποχή που όλα είναι μετρήσιμα, το ίδιο μετρήσιμη θα πρέπει να είναι και η αποδοτικότητα των ενεργειών σας. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει σωστή αξιολόγηση και επιλογή των επόμενων ενεργειών της digital στρατηγικής σας.