YouTube Advertising

0
2547
youtube διαφημισεις
youtube διαφημισεις

Τα είδη διαφημίσεων που υπάρχουν στο YouTube είναι:

TrueView σε Ροή (TrueView in-stream ads)

Στην Ελλάδα, οι διαφημίσεις TrueView σε Ροή παίζουν συνήθως πριν την έναρξη ενός βίντεο που θα επιλέξετε να δείτε στο YouTube. Σας δίνεται όμως η δυνατότητα αν δεν σας ενδιαφέρει να τις παραλείψετε (Skip this Video) μετά τα 5 δευτερόλεπτα. Χαρακτηριστικά, κάτω αριστερά αναφέρεται ότι πρόκειται για διαφήμιση και πόση διάρκεια έχει ώστε να επιλέξετε εσείς αν αξίζει να τη δείτε ή όχι. Από την πλευρά του διαφημιζόμενου, η χρέωση γίνεται όταν κάποιος επιλέξει 30″ της διαφήμισης ή αν η διαφήμιση τελειώσει (ό,τι συμβεί πρώτα από τα δύο). Επομένως, οι διαφημίσεις TrueView σε Ροή σας δίνουν τη δυνατότητα να πληρώσετε για τη διαφήμιση όταν οι χρήστες επιλέξουν να σας δουν. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσελκύσετε καλύτερα έτσι το κοινό-στόχο που θέλετε.

 

TrueView discovery ads

trueview-discovery-adsΟι διαφημίσεις μπορούν να προβάλλονται σε όλο το YouTube και το Δίκτυο εμφάνισης Google. Στο YouTube μπορούν να προβάλλονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (YouTube Search) και παρακολούθησης (YouTube Watch), τόσο για υπολογιστές όσο και για το m.youtube.com, καθώς και στις αρχικές σελίδες για υπολογιστές και εφαρμογές YouTube για κινητά. Πληρώνετε για τη διαφήμιση μόνο όταν κάποιος επιλέξει να σας δει (όταν κάνει κλικ δηλαδή πάνω στο βίντεό σας).

Το YouTube ανήκει στο Δίκτυο Εμφάνισης (GDN) και μπορεί να είναι και μία τοποθέτηση που ίσως να χρειαστεί να εξαιρέσετε από τη στόχευσή σας ανάλογα με το στόχο σας γιατί συνήθως καταναλώνει μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού σας. Καλό θα είναι να εξετάσετε πρώτα τους στόχους σας πριν κάνετε διαφήμιση στο YouTube. Ειδικά για τις διαφημίσεις Trueview καλό θα ήταν να σκεφτείτε το Frequency Cap για να μην κουράσετε το κοινό που θα τις βλεπει.

Ένα άρθρο από τη Λίντα Γαλάζιου