Πως μπορείτε να δημιουργήσετε Λίστες Βίντεο Επαναληπτικού Μάρκετινγκ
Έχοντας συνδέσει το YouTube κανάλι σας με τα AdWords, κάνοντας κλικ αριστερά στην Κοινόχρηστη Βιβλιοθήκη, μπορείτε να δείτε ότι πατώντας στις Λίστες βίντεο επαναληπτικού μάρκετινγκ, έχουν δημιουργηθεί αυτόματα 2 λίστες : Εγγραφή στο “κανάλι” σας και “Παρακολούθησε ένα βίντεο από “το κανάλι σας .
Στη συνέχεια, επιλέγοντας + Νέα λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ μπορείτε να δείτε τις παρακάτω επιλογές:
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 15 λίστες βίντεο επαναληπτικού μάρκετινγκ που σας δίνονται αυτόματα από τα AdWords με τη σύνδεση του YouTube καναλιού σας:
Προβολή βίντεο σε ένα κανάλι
Επισκέφτηκε μία σελίδα καναλιού
Προβολή βίντεο (ως διαφήμιση) σε ένα κανάλι
Άρεσαν τα βίντεο σε ένα κανάλι
Δεν άρεσαν τα βίντεο σε ένα κανάλι
Σχολιασμός βίντεο σε ένα κανάλι
Κοινή χρήση βίντεο σε ένα κανάλι
Έγινε εγγραφή σε κανάλι
Κατάργηση εγγραφής από ένα κανάλι
Προβολή ορισμένων βίντεο
Προβολή ορισμένων βίντεο ως διαφημίσεων
Άρεσαν ορισμένα βίντεο
Δεν άρεσαν ορισμένα βίντεο
Σχολιασμός ορισμένων βίντεο
Κοινή χρήση ορισμένων βίντεο
Επιλέξτε τι τύπο λίστας βίντεο επαναληπτικού μάρκετινγκ θέλετε να δημιουργήσετε. Δώστε ένα όνομα λίστας που θα σας βοηθήσει να την ξεχωρίζετε, ορίστε τη διάρκεια ιδιότητας μέλους με βάση τους στόχους σας και επιλέξτε αν θέλετε να συμπεριλάβετε στο αρχικό μέγεθος λίστας χρήστες από τις τελευταίες 30 ημέρες ή θέλετε να ξεκινήσετε με κενή λίστα.
Φυσικά, ισχύει και εδώ ότι για να ξεκινήσει να τρέχει η διαφήμισή σας, θα πρέπει η λίστα βίντεο επαναληπτικού μάρκετινγκ σας, να περιέχει τουλάχιστον 100 χρήστες.
Συγχαρητήρια, δημιουργήσατε μόλις μία λίστα βίντεο επαναληπτικού μάρκετινγκ!
Ένα άρθρο από τη Λίντα Γαλάζιου