Γιατί χρειάζεστε τις λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ;
Από προεπιλογή, η διάρκεια ενός Cookie σε μία λίστα Επαναληπτικού Μάρκετινγκ είναι 30 ημέρες. Μπορείτε να αλλάξετε τη διάρκεια “ιδιότητας μέλους” όπως ονομάζεται μέχρι και στις 540 ημέρες!
Βέβαια, θα πρέπει να καθορίσετε εσείς ποιο είναι το χρονικό διάστημα που θέλετε να ορίσετε ώστε η διαφήμισή σας να είναι συναφής για τον χρήστη.
Πολύ βασικό είναι να γνωρίζετε τον κύκλο πωλήσεων των προϊόντων σας και να “χτίσετε” λίστες αντίστοιχης χρονικής διάρκειας, εάν έχετε σαν στόχο την πώληση.
Εάν για παράδειγμα πουλάτε αυτοκίνητα, τότε θα χρειαστεί να ορίσετε τη χρονική διάρκεια της λίστας επαναληπτικού μάρκετινγκ σε 2-3 μήνες σε αντίθεση με εισιτήρια θεάτρου που εκεί μπορείτε να ορίσετε τη χρονική διάρκεια σε λίγες μόνο ημέρες. Αυτό θα το κάνετε γιατί κάποιος σκέφτεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα πριν καταλήξει σε αγορά αυτοκινήτου σε αντίθεση με κάποιον που ψάχνει για αγορά εισιτηρίων που είναι πιο άμεσο.
Αυτό που θα πρέπει να ξέρετε είναι ότι εάν ο επισκέπτης δεν ξαναμπεί στο site σας από την ημέρα που καταγράφηκε το cookie για πρώτη φορά, τότε το cookie του επισκέπτη διαγράφεται από τη λίστα επαναληπτικού μάρκετινγκ στο τέλος της διάρκειάς της. Εάν όμως ο ίδιος επιστρέψει ξανά στον ιστότοπό σας, γίνεται επαναφορά του μετρητή της λίστας επαναληπτικού μάρκετινγκ για άλλες 30 ημέρες (εάν δεν έχετε πειράξει την προεπιλογή) ή για τη διάρκεια που έχετε ορίσει.
Ένα άρθρο από τη Λίντα Γαλάζιου