Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με την πρώτη σας καμπάνια στο AdWords; Ακολουθείστε 10 βασικά πράγματα που θα σας βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση που θα ακολουθήσει:
- Δημιουργήστε πολλές Ομάδες Διαφημίσεων. Φροντίστε να έχετε οργανώσει τις ομάδες διαφημίσεων με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν ένα κοινό “θέμα”
- Χρησιμοποιήστε τον τροποποιητή ευρείας αντιστοίχισης αντί για λέξεις κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης για να έχετε καλύτερο έλεγχο των αποτελεσμάτων που εμφανίζεστε.
- Χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί μέσα στο κείμενο της διαφήμισης.
- Χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί μέσα στη διεύθυνση URL εμφάνισης.
- Φροντίστε η διαφήμισή σας να οδηγεί σε σελίδα που είναι αντίστοιχη της αναζήτησης που γίνεται.
- Ελέξτε τον Δείκτη Ποιότητας των λέξεων κλειδιών και φροντίστε να τον αυξήσετε αν είναι χαμηλός.
- Ελέξτε τακτικά την αναφορά “Όροι αναζήτησης” για να μπορέσετε να προσθέσετε αρνητικές λέξεις κλειδιά, ώστε να μην πληρώνετε για αποτελέσματα που δεν σας ενδιαφέρουν.
- Προσθέστε λέξεις κλειδιά ακριβής αντιστοίχισης αν βλέπετε ότι στην αναφορά των όρων αναζήτησης γίνονται αρκετές αναζητήσεις.
- Δοκιμάστε ένα πείραμα με το να στέλνετε το 50% της κίνησης σε μία καταληκτική σελίδα και 50% σε μία δεύτερη, αν δεν ξέρετε ποια είναι η καλύτερη καταληκτική σελίδα με βάση τους στόχους σας.
- Δοκιμάστε τον κοινόχρηστο προϋπολογισμό, αν δεν ξέρετε από την αρχή πόσο μπορεί να ξοδέψει η κάθε καμπάνιά σας.
Ένα άρθρο από τη Λίντα Γαλάζιου